• 29-12-2005, 22:18:00
    #10
    newturk adlı üyeden alıntı:
    Sitenin tanıtımı için özellikle toplist (webmaster yoğun) türü sitelere reklam vericeğim.
    admin@newturk.net adresinden e-mail ve msn ile temasa gecebilirsiniz.

    Tıklama basina para alamk isterseniz, tikalanm basina 0,013$ veriyorum, ona göre. Hemde bu site üzerinden. www.ultrasponsor.com
    0.013$ doğru dimi?
    yani 1.3 cent yani 1 nokta 3 cent ytl karşılığı 1,3kuruş gibi bişe oluyor. bence click olayını her siteye vermeyin ama yuksek tutun.. çok az bence...
  • 29-12-2005, 22:49:03
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Evet. 1,3$ Fakat TL karşılığı 17.500TL. 1,75Ykrş.
    Bizce iyi bir oran. Bunun üstünde veremeyiz, kurtarmıyor çünkü.
  • 29-12-2005, 23:51:20
    #12
    newturk adlı üyeden alıntı:
    Evet. 1,3$ Fakat TL karşılığı 17.500TL. 1,75Ykrş.
    Bizce iyi bir oran. Bunun üstünde veremeyiz, kurtarmıyor çünkü.
    kurtarmadığını anladım. ancak her siteyi kabul etmeyip oranı biraz daha arttırsanız iyi olur. şahsi fikrim yani. yanlış anlamayın.. başarılar..
  • 02-01-2006, 02:47:15
    #13
    bende başka bi sitede gördüm uLtrasponsor oLayını. acc. açtık kabuL ediLirsek inceLeme sanşımız oLacak.
    ayrıca tek acc. iLe birden fazLa sitede rekLamLarı yayınLama gibi bir oLay varmı? böyLe bir şey oLursa çok iyi oLur.
    BaşarıLar...
  • 02-01-2006, 03:06:52
    #14
    Misafir
    Sitemı faalıyete soktugumda bızzat kullanacagım sıstemdır.

    Türkiye piyasasına lazımdır.

    Ancak Popup fıyatlarının şu sıralar 0,8 $ olması (1000 popup) için bıraz düşük durumdadır. tıklama oranları popupada yansırsa bizzat mutlu olacagımdır.

    mesela 1000 popup (1 dolar yada 1,2 dolar gibi sevıyelere yukseltılırse fazla hıtı olan ve fazla popup tekıl yollayabılecek olan sıteler için uygun bir çozum yolu olmuş olur.)
  • 02-01-2006, 03:25:20
    #15
    Misafir
    vet bunu anlatmaya calıstım bende dostum.yanı popup reklam fıyatlarının ustunde olmalı en azından 1,3 ve yukarısı yetebılır belkı.
  • 02-01-2006, 03:29:45
    #16
    Üyeliği durduruldu
    newturk adlı üyeden alıntı:
    Evet. 1,3$ Fakat TL karşılığı 17.500TL. 1,75Ykrş.
    Bizce iyi bir oran. Bunun üstünde veremeyiz, kurtarmıyor çünkü.
    Randevum.comda 1 kuruş veriyor tıklamaya. Aslında çok düşük değil fakat çıkacak reklamlarda önemli tabi.
  • 02-01-2006, 03:38:00
    #17
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun arkadaşım
    ama tasarım kötü olmuş. iyi durmuyo. ona da bi el atarsan birde fiyatlara bir el atarsan iyi olur. bıktım gittigidiyor dan
  • 02-01-2006, 23:08:41
    #18
    Hayırlı olsun..
    r10 da ustte bulunan reklam bannerınızda GoDaddy maskotunun bulunması ilgnç..