• 01-06-2009, 01:31:45
    #10
    bladexxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm attım bakar mısınız lütfen
    Cevap verildi.
  • 04-06-2009, 23:50:30
    #11
    arkadaşlar reklam verdim dönüşü çok güzel tavsiye ederim
  • 05-06-2009, 03:19:09
    #12
    myload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar reklam verdim dönüşü çok güzel tavsiye ederim
    Çok teşekkürler olumlu görüşünüz için.
  • 05-06-2009, 11:17:33
    #13
    Başarılar Dilerim Umarım Dilediğiniz Yere Gelirsiniz..
  • 06-06-2009, 01:45:45
    #14
    Serdar007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarılar Dilerim Umarım Dilediğiniz Yere Gelirsiniz..
    Çok teşekkürler.
  • 06-06-2009, 10:31:23
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben Size Şınu Söyleyebilirim

    " Anıl 'a Verilen Reklamdan Hayır Gelir "
  • 09-06-2009, 12:45:48
    #16
    Üstad ref. almak istiyorum tanesi 10 cent mi ?

    pm den msn adresini postalarmısın.
  • 10-06-2009, 02:17:32
    #17
    clupmania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstad ref. almak istiyorum tanesi 10 cent mi ?
    pm den msn adresini postalarmısın.
    Tanesi 10 cent ever, prifilimde MSN adresim var, eklersen görüşelim.
  • 26-07-2009, 20:57:54
    #18
    Sitemiz tüm hızıyla devam ediyor, bu aralar buraya fazla takılamıyorum kusura bakmayın.