• 17-04-2009, 18:12:25
    #1
    Ah geçmiş ah.
  • 17-04-2009, 18:14:25
    #2
    Üyeliği durduruldu
    1 TL oluyor.
  • 17-04-2009, 18:16:34
    #3
    Misafir
    Ahh ahh 3 tık a 0.2 TL veriyo bende, nedir bu reklamstoreden çektiğim ?
  • 17-04-2009, 18:16:54
    #4
    Ozaman Çok Düşük. Başka Tavsiye Ettiniz Bir Firma Varmı?
  • 17-04-2009, 18:21:55
    #5
    alabiliyorsan adsense al dostum.
  • 17-04-2009, 18:31:23
    #6
    Üyeliği durduruldu
    siz hala reklamstoremi kullanıorsunuz ??
    allah aşkına hitimi kuru kurusuna sayarım daha iyi..
  • 17-04-2009, 18:35:46
    #7
    adtech bile 0,04 veriyor
  • 17-04-2009, 21:34:23
    #8
    korkmam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hitimi kuru kurusuna sayarım daha iyi..
    Ben bu sözü bi yerden hatırlıyom ama
  • 17-04-2009, 22:38:04
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bu aralar reklamstore kullanmamanızı tavsiye ederim .

    0.01- tık ücreti ile hiçbiryere ulaşamayız