• 01-03-2009, 16:38:17
    #10
    ben ödemelerde sorun yaşamadım bende de bi ara bigpoint saymıyodu ama düzeldi
  • 01-03-2009, 16:41:50
    #11
    tanermavi1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banada halen ödeme yapmadılar.
    Ödeme günü yarın.
  • 02-03-2009, 16:52:59
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme günü yarın.

    bence ödeme günü yarın değil . Bakabilirsiniz
  • 02-03-2009, 19:30:48
    #13
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme günü yarın.
    banlanmış zaten.ödemede gelmedi. malesef thirdclick bitti.
  • 02-03-2009, 22:03:36
    #14
    thritclik den 2. ödememi aldım,
    iyi gibi devam edicem bi süre..
  • 02-03-2009, 22:13:21
    #15
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    thritclik den 2. ödememi aldım,
    iyi gibi devam edicem bi süre..
    size burdaki email den geldimi?
  • 02-03-2009, 22:31:13
    #16
    gul_guzeli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    size burdaki email den geldimi?
    ödeme aldıgına göre gelmemiş
  • 03-03-2009, 11:19:29
    #17
    Thirdclik ödemeleri bugün göndermiş. Güvenilir firma olduğu anlaşılıyor ama herkesin söylediği gibi reklam çeşitliliği lazım. Ödeme yapmak yetmez bir reklamla nereye kadar?
  • 03-03-2009, 11:38:14
    #18
    benimde ödemem gelmiş 2.20 tl