Arkadaşlar Argonik ortaklık sistemine o kdr siteyle başvurdum, bi onay emaili gelmedi, red emaili bile gelmedi. Ne yapmam lazim ? email attim cevapta vermediler..
sanirim ilgili arkadaÅŸ forumdaymiÅŸ. bana bi yardimci olsun.
ula nie o zmn, koca şirket sitesinde halen o ortaklık sistemine üyen olun die yazi duruyor ? yok yok bunlar bizle eğlenio hele bende Doomsam açacam üyelik