Arkadaşlar Argonik ortaklık sistemine o kdr siteyle başvurdum, bi onay emaili gelmedi, red emaili bile gelmedi. Ne yapmam lazim ? email attim cevapta vermediler..

sanirim ilgili arkadaş forumdaymiş. bana bi yardimci olsun.