Konu
Argonik
27-12-2006, 02:54:37
#1
uslucocuk
Arkadaşlar Argonik ortaklık sistemine o kdr siteyle başvurdum, bi onay emaili gelmedi, red emaili bile gelmedi. Ne yapmam lazim ? email attim cevapta vermediler..
sanirim ilgili arkadaş forumdaymiş. bana bi yardimci olsun.