• 27-12-2006, 02:54:37
    #1
    Arkadaşlar Argonik ortaklık sistemine o kdr siteyle başvurdum, bi onay emaili gelmedi, red emaili bile gelmedi. Ne yapmam lazim ? email attim cevapta vermediler..

    sanirim ilgili arkadaÅŸ forumdaymiÅŸ. bana bi yardimci olsun.
  • 27-12-2006, 07:17:51
    #2
    Extreme pm le
  • 27-12-2006, 07:26:39
    #3
    saol atiyim ama umutsuzum ; )
  • 28-12-2006, 00:17:36
    #4
    ben bunlara ne ulaşabiliyorum, ne hesap açiyorlar. Hesap alabilen varmi, yakın tarihte ?
  • 28-12-2006, 00:30:46
    #5
    Misafir
    son zamanlarda çok başlık açıldı üye onayı yapılmıyo sanırım herkes hesap açamamaktan şikayetçi
  • 28-12-2006, 00:38:33
    #6
    Üyeliği durduruldu
    1 aydır bende beklemedeyim belliki ipledikleri yok,sallayın...
  • 28-12-2006, 10:45:44
    #7
    ula nie o zmn, koca şirket sitesinde halen o ortaklık sistemine üyen olun die yazi duruyor ? yok yok bunlar bizle eğlenio hele bende Doomsam açacam üyelik
  • 02-01-2007, 15:25:02
    #8
    Üyeliği durduruldu
    onaylamazlarsa mail atmıyorlarmış
  • 02-01-2007, 21:25:54
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ben geçen hafta başvurdum, başvurduğum günün ertesi günü kabul edildiniz maili geldi ve kodları alıp koydum siteye