Thirdclick CPU'yu 0,04 Yapsın..
18
●1.341
- 26-01-2009, 16:07:53Burdan Thirdclick Yetkılılerıne seslenıyorum, CPA-CPU karısık oldugu için fazla bişi kazanamıyoruz, o yuzden CPU ücretlerını 0,04 yapsın, o zaman emınımkı butun webmasterler Thirdclick kullanıcak, ve 3-4 reklam degıl en az 10 reklam dönecek..Böylece kendılerıde kazanacak bizlerde kazanacagız,Vergi kesıntısı olmamasıda + bir avantaj, Bütün webmasterler kullanacagı için, yeni açılan bi şirket, kısa zamanda çok ıyı yerlere gelebılır.. İnsallah Bu konuyu yetkılı arkadas görür ve dikkate alır
- 26-01-2009, 18:31:50Üyeliği durdurulduThirdclicke hiç ısınamadım ben cok değişik bi firma
