• 26-01-2009, 16:07:53
    #1
    Burdan Thirdclick Yetkılılerıne seslenıyorum, CPA-CPU karısık oldugu için fazla bişi kazanamıyoruz, o yuzden CPU ücretlerını 0,04 yapsın, o zaman emınımkı butun webmasterler Thirdclick kullanıcak, ve 3-4 reklam degıl en az 10 reklam dönecek..Böylece kendılerıde kazanacak bizlerde kazanacagız,Vergi kesıntısı olmamasıda + bir avantaj, Bütün webmasterler kullanacagı için, yeni açılan bi şirket, kısa zamanda çok ıyı yerlere gelebılır.. İnsallah Bu konuyu yetkılı arkadas görür ve dikkate alır
  • 26-01-2009, 17:16:42
    #2
    kesinlikle çok iyi olur
  • 26-01-2009, 17:17:59
    #3
    ewt bencede güzel fikir. ayrıca sadece oyun sitesi üyeliğine değil örneğin kariyer sitesi uyeliğide yapılsa harika olur.
    ama ne olur kontor reklamı çıkmasın.....
  • 26-01-2009, 17:24:50
    #4
    pardon 2kere yazmışım..
  • 26-01-2009, 17:28:22
    #5
    0,04 bence yine az
  • 26-01-2009, 18:31:50
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Thirdclicke hiç ısınamadım ben cok değişik bi firma
  • 27-01-2009, 14:38:52
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ThirdClick Duy sesimizi

    bu arada bence cok siteden daha saglam thirdclick daha odeme almadım ama
  • 27-01-2009, 14:41:21
    #8
    Ben 2 kere ödeme aldım biri bonus tu 25 biride kazandığım tutardı 15 . Ama gerçekten az kazanıyoruz
  • 27-01-2009, 14:52:27
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Thirdclick mi? ıyhhh