Arkadaşlar diyelimki benim bir sitem var 5000 hitli 5 sponsora kayıt olsam 1000 e 2 YTL veriyolar mesela ozman 5000 e 10*5=50 YTL günlük kazançmı sağlıyacağım?
yani softreklam bana benim reklamımı yayınlıyosun reklamstoreninkini yayınlama felan dermi?
şimdiden cevaplarınız için teşekkürler...
Lütfen Bilgi
5
●410
- 19-12-2008, 00:03:30Üyeliği durduruldu
- 19-12-2008, 00:11:00Üyeliği durduruldubunların hepsi pop-up mu veriyor? popup olmayanlarda varmı 1000 gösterime 1YTL veren? birde mesela popup engelleyici oluyor tarayıcılarda ozman sayılıyormu
biras acemyim arkadaşlar kusura bakmayın.
- 19-12-2008, 00:13:36Gösterimini yapmadığın pop-up'un parasını nasıl alacaksın engelleniyo işte adı üstünde. Yanlış anlama ama hani sen demişsin acemiyim diye. emin ol burda birileri denerdi senin aklına gelen fikri daha önce... Zaten deneyenler vardır tabi de devam eden yok bildiğim kadarı ile

- 19-12-2008, 00:18:48Üyeliği durduruldu
ozman pop-up engelleyen herşeye isyanım var bundan sonra:P
biras acemyim arkadaşlar kusura bakmayın.