• 24-11-2006, 21:49:05
    #1
    Misafir
    klickerz.com parking sitesi TR tıkana ödeme yapiyor mu ? kullanan ve ödeme alan var mi ? çok yerde gördüm onun için soruyorum..

    ve ödeme alan varsa ppleri ne zmn yatiriyor..

    tşk..
  • 24-11-2006, 21:50:26
    #2
    Türk trafigini artik hiç bir parking sponsoru kabul etmiyor.
    Klickerzde dahil.
  • 24-11-2006, 21:52:09
    #3
    Misafir
    yahu madem etmiyorlar. neden bu panellerde para atiyor tık gözüküyor?
    ulan bunlar bizimi titiyor ?
  • 24-11-2006, 21:58:11
    #4
    ödeme günü şutu yersin görürsün ne yaptiklarini