• 08-11-2008, 18:14:19
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bu günlerde adtech cok kasıyor.
    Dün resmen sitem 2 saatte açılıyordu kaldırdım reklamları.
    Bi açıklama yapacak olan varmı ?
  • 08-11-2008, 18:50:26
    #2
    Açıklama yapmayan kalmadı baba. Bir aşağıdaki konulara bak.
  • 08-11-2008, 18:53:05
    #3
    A3raham adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıklama yapmayan kalmadı baba. Bir aşağıdaki konulara bak.
    aynen katılmamak elde değil
  • 08-11-2008, 22:57:16
    #4
    Kaldırdım adtech'i
    zaten kazandıyın yarısını vergi mürgü çalıyorlar.
    adtech'ten kazanana kadar sayfa boş dursun daha iyi.
  • 09-11-2008, 00:19:59
    #5
    ßaron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaldırdım adtech'i
    zaten kazandıyın yarısını vergi mürgü çalıyorlar.
    adtech'ten kazanana kadar sayfa boş dursun daha iyi.
    çalıyorlar ne demek, açıklarmısın ?
  • 09-11-2008, 00:23:37
    #6
    sanırım vergi gibi kesintileri kast etti arkadaş