Arkadaşlar bu günlerde adtech cok kasıyor.
Dün resmen sitem 2 saatte açılıyordu kaldırdım reklamları.
Bi açıklama yapacak olan varmı ?
Adtech kasmaları
5
●579
- 08-11-2008, 18:53:05aynen katılmamak elde değilA3raham adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-11-2008, 00:19:59çalıyorlar ne demek, açıklarmısın ?ßaron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
