• 03-10-2008, 14:33:12
    #1
    forumda yabancı film ve full oyunlar veriyoruz adtech reklam kurallarına aykırımı bu?
  • 03-10-2008, 14:46:51
    #2
    değil diye biliyorum.
  • 03-10-2008, 14:51:51
    #3
    vvarez paylaşıma sorun çıkarmıyor diye biliyorum
  • 03-10-2008, 15:03:12
    #4
    Gerçi kurallarında öyle birşey yazmıyor ama.
  • 03-10-2008, 17:03:49
    #5
    kullanan site görmüştüm bi sorun olmaz galiba.
  • 06-10-2008, 11:45:17
    #6
    arkadaslar adtech nedir?calısma prensibi ne bu sitenin anlamadım...birisi bana anlatabilirmi?
  • 06-10-2008, 11:48:01
    #7
    Adtech Yarısı W.a.r.e.z Sende Kullan
  • 06-10-2008, 20:00:45
    #8
    "reklamlara tıklayın" vs gibi hile yapmadıktan sonra her türlü sitede kullanabilirsiniz.
  • 07-10-2008, 22:45:58
    #9
    adtech'de msn popup falan kodları çalışmıyor sanırım opendns hatası alınıyor.