adtech hakkında soru? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
adtech hakkında soru?
8
●
559
R10.net
Para Kazanma - İş Fikirleri & Girişimcilik
İnternetten Para Kazanma Sanatı
adtech hakkında soru?
03-10-2008, 14:33:12
#1
DJENERJI
forumda yabancı film ve full oyunlar veriyoruz adtech reklam kurallarına aykırımı bu?
03-10-2008, 14:46:51
#2
obscure
değil diye biliyorum.
03-10-2008, 14:51:51
#3
FerhattoruS
vvarez paylaşıma sorun çıkarmıyor diye biliyorum
03-10-2008, 15:03:12
#4
DJENERJI
Gerçi kurallarında öyle birşey yazmıyor ama.
03-10-2008, 17:03:49
#5
linux038
kullanan site görmüştüm bi sorun olmaz galiba.
06-10-2008, 11:45:17
#6
cannabiss34
arkadaslar adtech nedir?calısma prensibi ne bu sitenin anlamadım...birisi bana anlatabilirmi?
06-10-2008, 11:48:01
#7
Geronimo
Adtech Yarısı W.a.r.e.z Sende Kullan
06-10-2008, 20:00:45
#8
Dj B@mBaM
"reklamlara tıklayın" vs gibi hile yapmadıktan sonra her türlü sitede kullanabilirsiniz.
07-10-2008, 22:45:58
#9
wanted
adtech'de msn popup falan kodları çalışmıyor sanırım opendns hatası alınıyor.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler