• 22-06-2008, 10:46:09
    #1
    arkadaşlar adtech reklamında zorla tıklatmaya teşvik etsek banlama olayı olurmu acaba?
  • 22-06-2008, 11:21:53
    #2
    bu olay reklamverenin hakkını yemek sence bu doğru olur mu