• 19-06-2008, 23:31:40
    #1
    Merhaba arkadaşlar

    ADTECH ADS

    Bu Adresten e-mailim ve kayıt olurken girdiğim şifremi yazıyorum devama bastığımda yine aynı sayfa çıkıyor Sorun ne olabilir? Hiç giriş yapamadım hesabıma
  • 19-06-2008, 23:38:40
    #2
    Şuan sanırım adtech te bi sorun var ne buradaki nede tanıdığım adtech olan diğer sitelerdeki reklamlar çıkmıyor boş sayfa gözüküyoer sadece
  • 19-06-2008, 23:40:23
    #3
    Bende Bu Hata Açıldığından Beridir var Hiç Panele Giremedim Devam Butonuna Tıkladığımda Aynı Giriş Sayfası Çıkıyıor.

    İnternet Explorer 7 de de Mozilla Firefox 3 ve 2 sürümlerinde de
  • 19-06-2008, 23:56:48
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ödeme alamıyorum 4 gün edecek güya erken ödeme yapıyolar + paranında bişesini bırakmıyolar nerdese %75 ini kesıyolar nasıl bir sistem paramı yatırmasalar bırakıcam şuanlık kaldırdım reklamları paramı alınca koyarım ancak
  • 20-06-2008, 00:36:22
    #5
    ödemede şuana kadar herhangi bir sorunla karşılaşmadım.
  • 20-06-2008, 00:40:51
    #6
    bu sorunu daha önce ben burada belirtmiştim ama....
  • 20-06-2008, 00:44:39
    #7
    bende e-mail hatasıda vermiyor
  • 20-06-2008, 00:48:20
    #8
    sunucuoptimizasyon.com
    bende 1 saatir adtech reklamları görünmüyor
  • 20-06-2008, 12:19:13
    #9
    Ödeme de kesinlikle sorun olmaz ben eminim 0,31 ykr denemek için erken ödeme istedim 2 güne hesabıma yatırdılar isteyene ss gönderirim