• 17-08-2006, 00:58:13
    #1
    Mynetin reklamlarını koydum siteye ama 2 gündür raporlar 0 gösterio. Başka kullanan arkadaşlar varsa onlarda durumlar nasıl??
  • 17-08-2006, 01:02:24
    #2
    hangi siteye koydun , reklamları nasıl mı$ merak ettim
  • 17-08-2006, 01:06:11
    #3
    Allah kısmet ederse kariyer.net'den başvurumu yaptım mynet'e. En kısa zamanda ( işe alınıyım ilk gün ) tüm sorunlarınızı halletcem

    Geyik bir yana, kodunu kontrol et tekrardan. Hala gösterim yok diyorsa mail at. Yeni olduğu için sorunlar çıkabilir ilk başlarda
  • 17-08-2006, 01:11:11
    #4
    www.bakoamp3.com

    yanda pencereli bi reklam şekli. hoşuma gitti onu seçtim.
  • 17-08-2006, 01:13:35
    #5
    fena değilmiş bir click attım ne kadar kuru$ veriyo bilgilendirirsiniz..
  • 17-08-2006, 01:15:45
    #6
    Valla +5000 hitli sitede 2 gündür raporlar 0 gözüküo
  • 17-08-2006, 01:43:03
    #7
    Üyeliği durduruldu
    dorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    www.bakoamp3.com

    yanda pencereli bi reklam şekli. hoşuma gitti onu seçtim.
    Reklam başvurusunu bu site üzerinden yapmadıysan ondan saymıyor olabilir, yada içinde mp3 kelimesi var diye otomatik bloklamış olabilir..
  • 17-08-2006, 18:14:46
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bende koydum bende de 0 Tık Mynet bu işe sahtekarlıklamı başladı yoksa.
  • 17-08-2006, 20:54:52
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Kardeş bence Mynet Adpartner den hiç bir şey olmaz. Ben hiç uğraşmam.