• 08-12-2015, 14:50:24
    #1
    Duyanlarınız vardır tıklama başına para kazandıracağını iddia eden site hesabımdaki tutar 40 tl yi geçtiğinde zaten düzgün olmayan sayımları durdurdular. Uzun lafın kısası Adbox me ye bulaşmayın.
  • 09-12-2015, 12:41:43
    #2
    Ah be kardeşim keşke daha önceden forumda yada googlede bi aratsaydın güvenilir bi sitemi değilmi diye. Benim 360 gitti zamanında fakat üyeliğinin banlanmasından başka bişey olmadı. O zamanlar adı "adpartner.co" idi . Sonra dikkatimi çeken ufak bir ayrıntı ile fark ettim herşeyi Yeni r10 üyeliği ve başka site(adbox) ile milleti dolandırmaya devam ediyor.

    https://www.r10.net/sikayetim-var/146...diricilar.html