*********** Adbox.me
1
●902
- 09-12-2015, 12:41:43Ah be kardeşim keşke daha önceden forumda yada googlede bi aratsaydın güvenilir bi sitemi değilmi diye. Benim 360
gitti zamanında fakat üyeliğinin banlanmasından başka bişey olmadı. O zamanlar adı "adpartner.co" idi . Sonra dikkatimi çeken ufak bir ayrıntı ile fark ettim herşeyi
Yeni r10 üyeliği ve başka site(adbox) ile milleti dolandırmaya devam ediyor.
https://www.r10.net/sikayetim-var/146...diricilar.html
gitti zamanında fakat üyeliğinin banlanmasından başka bişey olmadı. O zamanlar adı "adpartner.co" idi . Sonra dikkatimi çeken ufak bir ayrıntı ile fark ettim herşeyi
Yeni r10 üyeliği ve başka site(adbox) ile milleti dolandırmaya devam ediyor.