Ah be kardeşim keşke daha önceden forumda yada googlede bi aratsaydın güvenilir bi sitemi değilmi diye. Benim 360

gitti zamanında fakat üyeliğinin banlanmasından başka bişey olmadı. O zamanlar adı "adpartner.co" idi . Sonra dikkatimi çeken ufak bir ayrıntı ile fark ettim herşeyi

Yeni r10 üyeliği ve başka site(adbox) ile milleti dolandırmaya devam ediyor.
https://www.r10.net/sikayetim-var/146...diricilar.html