Selamlar arkadaşlar,
ImageShack'a baya eskiden beri üyeyimdir. Sonra Ocak 2015'de premium aldım. Hesabım premium özetle ancak hesabıma bugün girmek istediğimde sanki yok gibi. Şifre unuttum yolu ile denemediğim mail dahi kalmadı, hesap yok. Silmişler anladığım kadarıyla ama bir mail gelmedi. Silinecek birşeyde yok içeride ve hesap premium. Bu nasıl oluyor anlam veremedim, bu sorunu başka yaşayan var mı acaba?
Aklıma acaba bunlarda sıkıntı mı yaşıyor telif yüzünden diye düşündüm. Update filan mı yapıyorlar acaba sistemide hesap gözükmüyor, çözemedim açıkcası...
ImageShack Hakkında
1
●420