• 19-07-2013, 06:29:43
    #1
    tik.tl den Ödeme Alan varmı
  • 19-07-2013, 06:31:37
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaş Sa diye başlıkmı olur? Tik.tl ödeme hakkında yazsan? Her önüne gelen başlığa Sa yazarsa ne yapacağız?
  • 19-07-2013, 06:36:41
    #3
    iyisite.NET
    kayaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş Sa diye başlıkmı olur? Tik.tl ödeme hakkında yazsan? Her önüne gelen başlığa Sa yazarsa ne yapacağız?
    Aleyküm selam de allahın selamını alıp konudan çıkalım hocam.
  • 19-07-2013, 06:37:56
    #4
    Aleyküm selam
  • 19-07-2013, 06:40:32
    #5
    As.
  • 19-07-2013, 06:41:30
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Aleyküm selam