• 23-03-2013, 19:53:11
    #1
    Merhaba arkdaşlar flexkom diye öncelikle kobileri hedef alan bir sistem var bu sistemden kazanç elde eden var mı bilgisi olan var mı acaba?
  • 24-03-2013, 03:09:44
    #2
    AvVaRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkdaşlar flexkom diye öncelikle kobileri hedef alan bir sistem var bu sistemden kazanç elde eden var mı bilgisi olan var mı acaba?
    Baya bir mağduru var ülkemizde.tavsiye etmem.