• 20-11-2007, 12:26:25
    #1
    Üyeliği durduruldu
    S.a herkese,

    Son günlerde baya ringofon spamları görüyoruz.

    Adwords,mail,msn vs..

    Bunu yapan kişilere Ringofon ödeme yapıyor mu ?

    Kurallara aykırı değil mi
  • 20-11-2007, 12:29:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    spam aykırı diğerleri değil.
  • 20-11-2007, 12:37:59
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    spam yapanların affılate kodlarını bıldırsenız odeme yapmıyorlar arrıkları maılde oyle soylemışlerdi
  • 20-11-2007, 13:12:48
    #4
    Spam atanları direk atıyorlar para mara vermeden
    ama adwords e ve msn e karışamazlarki.
  • 20-11-2007, 13:27:00
    #5
    Üyeliği durduruldu
    O zaman 100-200 ytlye adwords alan adam ringofonla köşeyi döner. yanlış mıyım
  • 20-11-2007, 13:29:44
    #6
    ArtikTEK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman 100-200 ytlye adwords alan adam ringofonla köşeyi döner. yanlış mıyım
    sen öyle san ben zarar ettim hemde feci
  • 20-11-2007, 14:10:30
    #7
    hun
    Üyeliği durduruldu
    ArtikTEK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman 100-200 ytlye adwords alan adam ringofonla köşeyi döner. yanlış mıyım
    Master aff.ci veriyor o da 100-200 verip köşe dönmüypr zaten xxxx$ veriyor ve üye komisyonuda bizden çok aldığı için anca köşeyi dönüyor