Hocam sizin yine iyi sayılır benim 25 gündür internet yok dükkanda, ve istanbul konumda merkezi bir yer. DSL Kart arızası varmış. Cimer e kayıt açıcam artık bıktım daha ne kadar sürcek bilmiyorum her gün arızanın çözüleceği tarih 1 gün öteleniyor
Aynı sekılde hocam komple apartmanda ttnet hepsı hıcbırinde yok😂 dediginiz gibi 1 gün öteleniyor. Yanı tam olarak nereye ne acmamız lazım sikayetvar a yazdım cevab bıle vermedıler