• 03-01-2025, 16:59:51
    #1
    Merhaba.
    Geçmeyi düşünüyorum. Kullanan ve memnun olan varmı?
  • 03-01-2025, 17:01:14
    #2
    Adsl kullanıyorum bölgede altyapı olmadığından ama altyapı adsl olmasına rağmen firmadan memnunum
  • 03-01-2025, 17:10:09
    #3
    Merhaba hocam millenicom kesinlikle önermem.

    Sebebi şu 100mbps olarak kullanırken aşırı bir sorun yaşamadım Konya'nın merkezindeyim 6 ay önce 1000mbps için comnete geçmeyi düşünüyordum . (Comnet de kalmadı orası ayrı konu) Hizmet no istediğim zaman neden istiyorsunuz tarzlı aradılar 1000mbps istediğimi belirttim bizde de var söyle indirim yaparız böyle yaparız dediler kandım. 1000mbps geçiş yaptık ilk 1 hafta speedtest yaptığımda 100mbps üstüne çıkmadı hep download 80-90 civarı idi. Aradım ilgilencez tesisita bakcaz cart curt dediler 1 ayı işim nedeniyle çok üstüne düşmeden geçirdim. 2. Ay da 800 civarı ücret ödüyorum 100mbps internet alıyorum tekrar aradım hizmet numaramı verin değiştireceğim diye tamam size ileteceğiz dediler ertesi gün genel merkez den aradılar. Onlar da doğruladı internette sorun olduğunu pazartesi bizzat ilgileneceğim dedi bir hanımefendi tamam dedik. Pazartesi salı Çarşamba oldu arayan eden yok tekrar aradım o ay sonuna kadar oyaladılar hizmet numaramı vermediler resmen. Daha sonra en son darlamaya başladım aldım direkt değiştirdim firmayı faturayı kabul etmedim 100mbps olan internetim için 1000mbps tarifesi uyguluyorlar. Aradığımda fatura artık kesildiği için düzenleme yapamayız ödemezsiniz icra vs. Dediler şikâyet için birkaç yere yazdım bakalım sonuç ne olacak.

    Biraz dağınık anlattım ama sonuç olarak bence farklı bir firmaya geçin.
  • 03-01-2025, 17:10:31
    #4
    Müşteri olana kadar çekmediğim dert kalmadı öncelikle. 35mbit pakette 20 mbit upload olduğunu söylediler öncelikle. bu sebep için milleniyi seçtim ama sonrasında 12 olduğunu söylediler rakipleriyle aynı yani. daha sonra paket seçimi sırasında ordaki arkadaş 24 mbit seçmiş yanlışlıkla ve o an farketmeme rağmen düzeltmeleri 1 ay sürdü. modem satın aldım oradan modemsiz kurulumu seçtiğimi söylediler. daha sonra kurulum ekipleri gelmedi kurulum istemediğimi söylediler. gerçekten kurulum olup interneti alana kadar beni şizofreni gibi hissettirdiler. ama şu anda eski kullandığım firma olan kablonete göre ping değeri çok daha düşük ve internet stabil.
  • 03-01-2025, 17:20:11
    #5
    Ben gayet memnunum 100mbps gayet uygun şu anda, modem aylık kiralık ücreti var başvurusunu akşam yaptım sabah geldi kurdular bulunduğunuz lokasyon ve altyapıya bağlı olarak değişiyor sanırım ilgileri
  • 03-01-2025, 23:18:20
    #6
    1 saat önce internet gitti ve ne internet sitesine, telefon numaralarına falan ulaşamıyorum süper hizmet! Değiştirmeyi düşünüyordum fiyatlardan dolayı artık kesinleşti
  • 03-01-2025, 23:20:35
    #7
    napionkrds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 saat önce internet gitti ve ne internet sitesine, telefon numaralarına falan ulaşamıyorum süper hizmet! Değiştirmeyi düşünüyordum fiyatlardan dolayı artık kesinleşti
    milleni mi kullanıyorsunuz?
  • 03-01-2025, 23:22:07
    #8
    4 yıldır milleni kullanıyorum 100 mbps e kadar.
    Bu zamana kadar sorun yaşamadım. Bir kaç defa kesinti oldu onda da bildirdim arayıp fatura indirimi yaptılar.