o uyarıya bu bendim diyecek hesaba girecek ve sorunsuz girince çerezi çekecek. Ayrıca hesapların formatı login: pass: 2 fa key yani girişte 2 fa kodu istiyor, o 2fa keyden kod üretip girmesin lazım. Kod üretip login olmayı ben kendim yaptım zaten ancak bu sen miydin uyarısını bir türlü geçemediğim için ücretli yaptırma gereği duydum.
Bütçe 250₺
İşte o uyarı
