Önden bir kere verdim bir ayda zor kurtardık parayı birde beni suçlu çıkarmaya çalıştı parayı verince maalesef insanlar başka şekillere giriyor hesabı aç vereyim parayı önden para vermiyorum profilime bak birine verdim basım belaya girecekti
Hocam ben o konuyada yazıcaktım banlanmamak için yazmadım. Sana verilen gün X isr X kadar bekleyip sormaman lazım. Karşı taraf hatalı olabilir ama bende hiç hoşlanmam sürekli darlayan müşteriden. Bilgi almak için illaki sorarsın ama onunda periyotları vardır. Bunun üzerine tekrardan söylüyorum sizden ücret almadan işlem yapamam düşünürseniz iletişime geçebilirsiniz