@lewy; hocamızın ismini R10da sürekli görüyordum.
Gerçektenden de söylenildiğinden daha fazla karaktere sahip bir insan.
İşlemi gece verdim, sabah uyandığımda karşımda 1.5 senedir kapalı olan açılması zor ihlallerden kapanan hesabımı açmış.
Kendisine çok teşekkür ediyorum çok sevindirdiniz gerçekten. 😊🫡