Merhaba dostlar
Cihazımda 3 hesap vardı hepsi gönderisiz hesaplar
İhlal eden hiçbir şey yok ancak 3 hesapta birden askıya alındı şimdi selfie gönderdim bekliyorum
bu neden oldu tamamen saçmalık resmen ihlal eden bişey yok hesaplar aktif kullanılmıyor sadece hikaye ve reels izlemeye giriyordum çok şaşırdım
İnstagram kafayı mı yedi ?
4
●182
- 10-09-2024, 17:51:45
- 10-09-2024, 18:00:29Hardware düzeyinde bir ban olmuş sanki. Eğer bugüne kadar elinizdeki cihazda giriş yapılmış ve ihlal yemiş bir hesap varsa o telefondan giriş yapılan veya aktif oturum olan tüm cihazları askıya almışlar. Meta'da bu olay zaman zaman gözlemleniyor, yıllar önce Facebook'ta aynı durumu yaşamıştım.ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
