• 13-05-2024, 08:51:05
    #1
    Arkadaşlar biliyorum hiç etik bir durum değil, böyle uygulamalara pek sıcak makmıyordum insanların özeli diyerek, böyle bir istekte bulunacağım aklımın ucundan geçmezdı, demekki hiç bir zaman büyük konuşmayacaksın....
    konuya gecem " Çok sevdiğim benm için değerini tarif etmeye kelimelerim yetmeyen bir arkadaşım vardı, ne yazıkki depremde Annesi , babası ve kendisini kaybettik, bu acı yetmez gibi kendisinin hiç resmi yok, daha önce instagramda arkadaştık ,neden şuan arkadaş değiliz bilmiyorum. Üzülerek söylüyorum, bana instagramda gizli / kapalı hesaplara bakmak için uygulama gerek. bir çok uygulama denedim hiçbiri çalışmadı..."
    android uygulaması olursa sevinirim.

    teşekkürler
  • 13-05-2024, 09:08:30
    #2
    klasweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar biliyorum hiç etik bir durum değil, böyle uygulamalara pek sıcak makmıyordum insanların özeli diyerek, böyle bir istekte bulunacağım aklımın ucundan geçmezdı, demekki hiç bir zaman büyük konuşmayacaksın....
    konuya gecem " Çok sevdiğim benm için değerini tarif etmeye kelimelerim yetmeyen bir arkadaşım vardı, ne yazıkki depremde Annesi , babası ve kendisini kaybettik, bu acı yetmez gibi kendisinin hiç resmi yok, daha önce instagramda arkadaştık ,neden şuan arkadaş değiliz bilmiyorum. Üzülerek söylüyorum, bana instagramda kapalı hesaplara bakmak için uygulama gerek. bir çok uygulama denedim hiçbiri çalışmadı..."
    android uygulaması olursa sevinirim.

    teşekkürler
    Merhaba, şu anda aktif olarak çalışan hiçbir uygulama bulunmamaktadır. Postegro gibi uygulamalar bir ara çalışıyordu ancak şu anda sahte app'leri yayında ve tamamen dolandırma amaçlı çalışıyor. Şu anda gizli profilleri gösteren hiçbir uygulama yok. Olsa bile o uygulamayı, profilini göreceğin kişinin takipçilerinden birinin de kullanıyor olması gerekir ki görebilesin. Onun dışında imkansız zaten.
  • 13-05-2024, 09:17:14
    #3
    erdogankir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, şu anda aktif olarak çalışan hiçbir uygulama bulunmamaktadır. Postegro gibi uygulamalar bir ara çalışıyordu ancak şu anda sahte app'leri yayında ve tamamen dolandırma amaçlı çalışıyor. Şu anda gizli profilleri gösteren hiçbir uygulama yok. Olsa bile o uygulamayı, profilini göreceğin kişinin takipçilerinden birinin de kullanıyor olması gerekir ki görebilesin. Onun dışında imkansız zaten.
    aynen gizli hesapları görme gibi bir uygulama yok artık, olsada instagram önlemini alıyordur. bi şansımı deneyim dedim ...
    off keşke 1 tane resmi olsa, ayrıca ortak arkadaşlarımızdan hiç kimseyle arkadaş değilmiş. kime sörduysam malesef değilim cevabını alıyorum.
  • 13-05-2024, 09:19:55
    #4
    Profil anılaştırma diye bir şey hatırlıyorum hocam. Bi araştırın isterseniz. Belki herkese açık yapabilirsiniz profili.
  • 13-05-2024, 09:41:27
    #5
    Cneyas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profil anılaştırma diye bir şey hatırlıyorum hocam. Bi araştırın isterseniz. Belki herkese açık yapabilirsiniz profili.
    teşekkürler pek ümidim yok ama araştıracağım.
  • 13-05-2024, 11:43:50
    #6
    Kişinin nosu var miydi
  • 13-05-2024, 14:49:51
    #7
    var ama kapanmış şuan