İnstagram hesabım askıya alındı. Verdikleri Kod ile beraber adım ve kullanıcı adımı kağıda yazıp selfie çekmemi istediler. Yaptım yükledim fakat gönder butonuna tıkladığımda buton pasif oluyor sadece, yeniden yüklüyorum fotoyu aktif oluyor gönder deyince pasif oluyor ve gitmiyor ne yapmam gerekiyor