Arkadaşın konu açmasındaki amacı satılan malı araması kardeşim satılmayan mal üzerinden neden farazi konuşuyorsun. Yok şöyle servis var böyle servis var ama satmıyorum kendi müşterilerime kullanıyorum diye bir şey var mı. O zaman piyasa için öyle bir servis yoktur. Bende de servis var o zaman 1k sı 0,10 kuruşa Türk Garantili %100 Gerçek Takipçi Servisin Max 100.000K ama sadece kendim kullanıyorum satmıyorum. Yapmayın böyle şeyler
Türk takipçi data olarak 0.10₺'ye değil en ucuz servis 4.50₺'ye geliyor min 10 max 1K %100 türk %90 bot. Sonrasında ise 8.66₺'den max 25klık servis geliyor ( genelde eksik atım ve atmadan comp sorunu mevcut ) toplamda 1 profile atım yapabileceğin türk data sayısı şuan için 40 bin üzeri değil.
Ben farazi yada asılsız konuşmuyorum insan gibi mesaj atıp servisi sorana
kendi sitem haricinde ekli olan yerlerdeki servis numaralarını ileterek yönlendiriyorum zaten.
Boş yapıyorsun aynen böyle yapmaya devam et. Tam olarak bu yüzden Burada satış değil sadece alış işlemleri için bulunuyorum