K.Adı Form Talebi İle Alan Var Mı ?
10
●87
- 03-09-2021, 11:55:14O arkadaşın uçuk fiyatı hocam ben jenerik kullanıcı adını (isim şeklinde) bizzat hesap sahibine yazarak 750₺ye ayarladım beklemede şu an duruma göre yazacağım.OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazı arkadaşlar form talebi ile makul fiyata alıyor bunun için sormak istedim.
Bu arada fiyatlar kullanıcı adının aktif kullanılması, jenerikliği gibi faktörlere de bağlı bilmiyorum 5K ₺ istenen kullanıcı adı neydi ama bilmeden de karalamak doğru olmaz - 03-09-2021, 11:56:01
- 03-09-2021, 11:56:20Form bende de var hocam fakat ilk sefer olumlu dönüş gelmedi tekrar denemedim, @isimsoyisim şeklinde bende mevcut ben @isim veya birkaç harf eklenerek bu şekilde almayı düşünüyordum örneğin @4hmet gibi veya @ahmeet gibisadecemfk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle