• 02-08-2021, 16:00:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba aylık çalışacak işi bilen birini arıyorum

    Destek taleblerine bakıcak
    Whatsappda bayiler ile ortak gruplara alıcam
    Onlarla ilgilenicek
    Datayla ilgilenicek
    VİASOSYAL.COM dan kısmı adminlik açıcam orayla ilgilenicek
    Ve en önemlisi servisleri pazarlıyabilicek ve dağıtabilecek

    Her ayarladığı bayinin eklediği bakiye üzerinden aylık prim verilicek komisyon olarak eklediği bakiyeye göre.
    Ayarladığı bayi 10bin tl bakiye harcadı aylık diyelim ona bu 10000 tl üzerinden 1000 tl ile 2000 tl arası komisyon verilecek.

    Şuana kadar bayilerimizin eklediği bakiye 80Bin TL
    Sadece 3 Büyük anabayi, ve bu bize kalan net kardır.
    Eğer dediğimiz şekilde bizimle çalıyo olsaydınız 2 Ayda kazanacağınız ücret 8bin tl ile 16bin tl arası olacaktı, sizin eklediğiniz bayiye göre bu fiyat artıp azalacaktır tabikide.

    Başka bir işte çalışmayacak, çalışıyorsada panelle kesintisiz bi sorunda bi cevapta ilgilenebilecek.

    Şuanlık diğer bayilere daha fazla hizmet verdiğim için 24 saat ilgilenebilecek
    (24 saat yatmasın demiyorum gün içinde mesela gece 3 te yattı 3de bile biri bişe sorduğunda veya biri siparişi anlık başlat dediğinde başlatması gerekiyor, yani 24 saat ilgilenicek dediysek hiç yatmasın demiyoruz elbetde yatabilir, gezebilir ama işi aksatmama kaydıyla)

    Gezebilir işini yaparken istediği yerede gidebilir, eğer panelle ilgileneceğine inanıyorsa.

    En en önemlisi servisleri satabilecek ve pazarlıyabilicek, bu işi daha önce yapmış ve tanıdığı olması gerekmekte.

    Sadece destek taleplerine bakıcak bi eleman aramoyorum, binevi ortak arıyorum.
  • 02-08-2021, 16:04:51
    #2
    Sadece bayiliklerin eklediği bakiyeden mi komisyon verilecek? Yoksa onun dışında sizin net vereceğiniz bir ücret bulunuyor mu?
  • 02-08-2021, 16:08:18
    #3
    evet ne kadar dayatabilir gezebilir vs vs demişseniz de 24 saat çalışacak birisini arıyorsunuz bunu sadece komisyon olarak mı karşılayacaksınız yoksa maaş artı komisyon mu öncelikle burda her ne kadar da uyumam etmem desede insan uyudumu bildirim de gelse duymaz yani teşekkürler
  • 02-08-2021, 16:12:02
    #4
    Üyeliği durduruldu
    kumanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet ne kadar dayatabilir gezebilir vs vs demişseniz de 24 saat çalışacak birisini arıyorsunuz bunu sadece komisyon olarak mı karşılayacaksınız yoksa maaş artı komisyon mu öncelikle burda her ne kadar da uyumam etmem desede insan uyudumu bildirim de gelse duymaz yani teşekkürler
    Eklenen bakiye üzerinden komisyon verilecek.

    Kimseye uyumasın demiyoruz, mesai saatleri içerisinde uyuma yok, ekstradan mesai saatleri dışında ayaktaysa eğer ve panelle ilgilenirse tabiki benim açımdan iyi olur, onun açısındanda iyi olur çünki kendide kazanacak. Kimseye 2000 3000 tl maaş verip ayakta kal demiyoruz 😊
  • 02-08-2021, 16:20:19
    #5
    Evet maaş vermediğiniz halde ayakta kal diyorsunuz bana kalırsa Yarışmacı arkadaşlara başarılar.
  • 02-08-2021, 16:24:46
    #6
    Üyeliği durduruldu
    MerveCATAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece bayiliklerin eklediği bakiyeden mi komisyon verilecek? Yoksa onun dışında sizin net vereceğiniz bir ücret bulunuyor mu?
    Maaş + bağladığı bayinin üzerinden komisyon.

    DogukanG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet maaş vermediğiniz halde ayakta kal diyorsunuz bana kalırsa Yarışmacı arkadaşlara başarılar.
    Maaş zaten verilecek.
    Ayrıca her bağladığı bayinin eklediği bakiye üzerinden komisyon verilecek, okurken tek gözle okumayın
    Ayakta kalacak diye şartımız yok, yatmadığı zamanlarda ilgilenirse iyi olur dedik.
  • 02-08-2021, 16:53:35
    #7
    Hocam yanlış anlamayın
    Forumda daha 3 ay olmuş,
    ne olduğunuz belli değil,
    ticaret %65 lere kadar düşmüş.
    Size neden güvensinler bence önce onları düzeltin.
    Saygılar bizden.
  • 02-08-2021, 16:55:31
    #8
    Üyeliği durduruldu
    turkishsensei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlış anlamayın
    Forumda daha 3 ay olmuş,
    ne olduğunuz belli değil,
    ticaret %65 lere kadar düşmüş.
    Size neden güvensinler bence önce onları düzeltin.
    Saygılar bizden.
    Sen bi dükkanda işe başlarken iş sahiplerine ben 5 6 ay buraya gelip gidip sizi taniyim sonramı başliyim diyosunuz? Ne alaka şimdi?
  • 02-08-2021, 16:58:46
    #9
    viasosyal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen bi dükkanda işe başlarken iş sahiplerine ben 5 6 ay buraya gelip gidip sizi taniyim sonramı başliyim diyosunuz? Ne alaka şimdi?
    Ben dostane olarak söyledim hocam.
    R10'da ticaret yapacak her adam başta bunlara bakar o yüzden dedim.