evet ne kadar dayatabilir gezebilir vs vs demişseniz de 24 saat çalışacak birisini arıyorsunuz bunu sadece komisyon olarak mı karşılayacaksınız yoksa maaş artı komisyon mu öncelikle burda her ne kadar da uyumam etmem desede insan uyudumu bildirim de gelse duymaz yani teşekkürler
Eklenen bakiye üzerinden komisyon verilecek.
Kimseye uyumasın demiyoruz, mesai saatleri içerisinde uyuma yok, ekstradan mesai saatleri dışında ayaktaysa eğer ve panelle ilgilenirse tabiki benim açımdan iyi olur, onun açısındanda iyi olur çünki kendide kazanacak. Kimseye 2000 3000 tl maaş verip ayakta kal demiyoruz 😊