Merhabalar r10 ailesi belki bilenler vardır yakın zamanda yine r10 üzerinden biri yüzünden mağdur olup hesabımızı çaldırmıştık. Sonrasında pes etmeyip tekrar yeni bir hesap açtık ve botsuz/çekilişsiz 600 takipçiye yakın bir takipçiye ulaştık. Ekran görüntülerini sizinle paylaşacağım. İstatistikler çok iyi fakat yüksek erişim almamıza rağmen takip sayısı çok az hatta 300 takipçi iken 6500 erişim aldığımız bir posttan bile 0 takip aldık. Takip için istek ve geri çek hariç ne önerirsiniz ? Tek yol reklam fakat öğrenci olduğumuz için buna yeterli bütçe ayıramayız. Yakın zamanda sponsor kısmına konu açacağım fakat kimsenin sponsor olacağını düşünmüyorum.