öncelikle uslubunuza lütfen dikkat edin. Siz benim düşüncemi veya 100% tanık olduğum şeylere HURAFE DİYEMEZSİNİZ . Ben işlem yapan kişi değilim ! Yapmak isteyen kişi hiç değilim ! Bir konu açmışsınız herkese açık bir şekilde bilgilendirme ismi altında . Bende FORUMDA bilgimi ve tanık olduğum konuya yorum yaptım. Bu tarz cevapları eleştiri olarak görüp saldırıya geçeceksiniz ozaman FORUM sitelerinde paylaşım yapmanızın bir anlamı kalmıyor .
Uzatmayalım lütfen hayırlı forumlar
Saygılarımla
@mirocan44;
Merhaba
Sizin ki düşünce veya tecrübe değil , sizin buraya yazdıklarınız HURAFE yada şöyle diyelim BİLGİ KİRLİLİĞİ, Bizim milyon dolarlarla oynanan FACEBOOK hesaplarımızla dahi şartları yerine getirmeden zorlanıyoruz almaya, Onlarca insan 80-50-100 bin tl veriyor bu doğrulamayı almamız için , Lütfen bir yerden duydum demeniz daha mantıklı olur , gecenin bir vakti uzun uzun yazamayacağım ama Türkiyede bazı kulüp vb yerlerin Medya/Portalları ile çok çok nadir de olsa alınabilir ama bu sanatçıya olacak bir şey değil , sizin arkadaşınızı doğrulayan Partner veya FACEBOOK çalışanı Salakmış demekki bakmadan onaylamış.
Herneyse iyi geceler.
Görsele bakarak anlayabilirsiniz demek istediğimi.