• 08-12-2020, 23:28:50
    #1
    Merhaba panelingo kullanıyordum beyaz ekran verdi galiba lisanslar gitti yardımcı olabilecek varmı
  • 09-12-2020, 00:20:32
    #2
    Vendor klasöründe symfony -> polly fill ctype -> bootstrap.php aç 30. Satır mı ne orda 1 yazanı 0 yap düzelir.
  • 09-12-2020, 01:50:44
    #3
    Bubi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vendor klasöründe symfony -> polly fill ctype -> bootstrap.php aç 30. Satır mı ne orda 1 yazanı 0 yap düzelir.
    Denedim hocam olmadı
  • 09-12-2020, 01:56:32
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Panelingo scriptinde açık mevcut hocam.
  • 09-12-2020, 01:58:04
    #5
    novastarix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Panelingo scriptinde açık mevcut hocam.
    Evet hocam
  • 10-12-2020, 13:47:24
    #6
    aynen kullanmakta olduğumuz lisans gitti
  • 10-12-2020, 21:55:53
    #7
    SoulflyHB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen kullanmakta olduğumuz lisans gitti
    Sorunu düzelttim hocam
  • 10-12-2020, 23:56:04
    #8
    sacar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorunu düzelttim hocam
    Banada Yardımcı olursan sevinirim
  • 13-12-2020, 03:13:38
    #9
    Yardımcı olursanız sevinirim aynı sorun bende de var

    sacar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorunu düzelttim hocam