• 17-07-2020, 03:15:36
    #1
    ANA SAĞLAYICIDAN TÜRK YABANCI KARIŞIK YORUM HİZMETİ
    Min 5 Adet - Max 1000 Adet

    Fiyat Müşterilerimiz ve Bayilerimiz İçinde 1000 Adet 30 TL'dir
    10 yorum 0,30 krş - 100 yorum 3 TL'dir


    Yorum Kalitesi Nedir?
    Yorum servisimize kaliteli bir servis diyemem görüntü bakımından ama hesaplarda denendi etkileşim ve keşfet konusunda gerçekten etkili

    Ne kadarı Türk Kullanıcı?
    Çoğu zaman %70 Bazen %55 Türk Kullanıcı

    Bayan ve Erkek Oranı Nedir?
    Genel olarak eşit diyebiliriz

    Yorumlarda Aynı Kullanıcılar Yorum Yapıyor mu?
    Yüksek Alımlarda Bazen 2 - 3 Defa Ama Göze Batmaz

    Yapılan Yorumlar Siliniyor mu?
    Hayır Silinirse Para Anında İade

    Ne Kadar Sürede Gönderim Sağlanıyor?
    Genelde 6 Saat İçinde Manuel Atıyor ama 0 - 1 Saate Düşürmeye Yoğunluğumu Atlatınca Çalışacağım

    Api Verdiğin ve Memnun Olan Kişiler Var mı?
    Hizmeti Herkes Sevecek Diye Kanun Yok, Memnun Olmayana Para İadesi Canının Sağlığı Dilerim

    Resimli ve Resimsiz Kullanıcıların Oranı Nedir?
    Genelde Resimli Ama Garanti Veremem


    DENEME YORUM GÖNDERMEKTEYİM.

    Servisim 1 aydır aktiftir ve kalitesi ve max gönderimi artmaktadır. Uzun bir süreliğine kaliteyi artırmak için max 1000 adette kalacaktır. Fiyat Piyasaya Göre Bedavadır. Kalite bu fiyat eder diyenlere ise diyecek sözüm yoktur. Öneri ve Görüşleriniz Değerlidir.
    3 Yıldır hizmet ve 27.000 müşteri kapasitesi ile gönüllere taht kurmuş instamediapro.com siteme hepinizi beklerim.





    Orhan Bektaş
    Whatsapp: 0534 201 4519
    Gmail: odbmedya@gmal.com
    Site: instamediapro.com
    Ödeme Yöntemleri: Site içi Paytr sanal pos: Havale/EFT - 3D Secure
    Fatura Kesimi ve Her türlü Sosyal Medya Hizmeti Verilir.



  • 17-07-2020, 17:13:43
    #2
    pm attım
  • 18-07-2020, 07:32:35
    #3
    kenany adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm attım
    geri dönüş sağlandı
  • 18-07-2020, 23:18:36
    #4
    Arkadaş ile görüştük şuan 250 yorum gönderebileceğini söyledi. Siparişi geçtim. Söylediği gibi hem hızlı hem eksiksiz teslimat yaptı.
    Olması gereken bu. Tavsiye ederim.
  • 19-07-2020, 00:14:25
    #5
    kenany adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş ile görüştük şuan 250 yorum gönderebileceğini söyledi. Siparişi geçtim. Söylediği gibi hem hızlı hem eksiksiz teslimat yaptı.
    Olması gereken bu. Tavsiye ederim.
    Teşekkür ederim.
  • 28-07-2020, 01:19:54
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaş işinde çok şeffaf görüştük sorunsuz bir şekilde alışverişimizi yaptık teşekkür ederim