• 23-05-2020, 12:51:19
    #1
    dün satın aldığım Instafly Lisansını Satmak İStiyorum. 6 Aylık lisanstır. hala daha 6 ay vardır.
    Fiyat 220 TL Pazarlık yoktur.
  • 23-05-2020, 12:52:28
    #2
    Satma sebebiniz nedir?
  • 23-05-2020, 12:52:56
    #3
    Hayırlı satışlar , satma sebebiniz nedir
  • 23-05-2020, 12:54:13
    #4
    CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satma sebebiniz nedir?
    hocam beceremiyorum sanırım, dün aldım ama ayarlarından anlamıyorum.



    ibrayimsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı satışlar , satma sebebiniz nedir
    beceremiyorum hocam çok anlamıyorum bu işlerden gireyim dedim ama bana göre değil. Ayarlar falan kafam basmıyormuş
  • 23-05-2020, 12:55:25
    #5
    ichbinmurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam beceremiyorum sanırım, dün aldım ama ayarlarından anlamıyorum.
    Spama mı giriyorsunuz sürekli hocam?
  • 23-05-2020, 12:56:11
    #6
    CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Spama mı giriyorsunuz sürekli hocam?
    evet öyle diyor, Telefonla mesaj girişi yapmak zirunda kalıyorum vs vs
  • 23-05-2020, 13:06:54
    #7
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    ichbinmurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet öyle diyor, Telefonla mesaj girişi yapmak zirunda kalıyorum vs vs
    Hocam satmak yada satmamak sizin kararınız ama ayarlar @omerfarukxy; 'nin eğitimini alabilirsiniz spam derdine son denilecek kadar aza düşüyor
  • 23-05-2020, 13:13:45
    #8
    SerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam satmak yada satmamak sizin kararınız ama ayarlar @omerfarukxy; 'nin eğitimini alabilirsiniz spam derdine son denilecek kadar aza düşüyor
    almak almamak değil sorun , faydası olacak diye aldım şimdi diyorlar proxy kiralamak lazım. Şimdi sen diyorsun eğitim seti sürekli aldığım şeyerlin üzerine bir şeyler almak zorunda kalıyorum. Bababm o kadar zengin değil benim ama bilgi için teşekkür ederim. Dün 250 aldım bugün 220 satmak istiyorum 30 TL zarar ettim bile zaten