Dusmeyen bot takipci varmi
19
●349
- 05-05-2020, 15:04:33Yok hocam ne demek zaten ben kesinlikle hak veriyorum. Çekiliş ile bile 1000 Takipçi 40₺ (forum içi*). Elbette böyle almak çok daha pahalı ve mantıksız gelecek. Fakat satışa sunduğumuz kitle çok farklı bir kitle. Kimse düşüş görmek istemiyor, fiyatı dert etmiyor doğal olarak bu hizmetten olumlu geri bildirim çok yüksek oluyor.AmazingMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üzdünüz hocam (:Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar hocam, sunduğunuz alıcı kitlesine göre bu durum değişir. Geçen sene aldığınız data duruyor, işte dediğim gibi aynı şekilde bu hizmetteki hesaplarda eskiden beri aktif hesaplar hala kullanımına devam ediyoruz. Takipçi arttırmanın bir çok yolu var 0.50$'ye bile size 1000 adet bot takipçi gönderirim fakat çöp olacak. Kalıcılığın kalitenin değerlinin fiyatı pahalı oluyor. Bir önceki mesajımda belirttiğim gibi 160 değil dahada pahalıya satıyorum ve alıcı kitlemizde var. Ama bana sorarsanız 160 liraya sponsorlu çıkıp takipçi kazanmak daha mantıklı ben bunu zaten reddetmem bile, tercih meselesi.AJANSTURKA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle