• 17-02-2020, 08:50:31
    #1
    Arkadaşlar 3-4 gündür hesaplarımla uğraşılıyor. Dün iki tanesini iki faktörlü dogrulama acık oldugu halde hesaba giriş yapıp çaldılar. Tekrar kurtardım ama yine şifreyi bulurlar girerlerse daha önceden giriş yaptıkları için dogrulama kodu gelmeden girecek. Tekrar butun hesaplardan cıkıs yapıp tekrar girişlerde dogrulama kodu gıdebılır. Bir türlü bulamadım. Lütfen yardım edin nasıl önlemler alabilirim iki faktörlüler dışında?
  • 17-02-2020, 08:54:27
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    duo mobile faktör koyun onu asamazlar kayıtlı olsada ıstıyor
  • 17-02-2020, 08:57:29
    #3
    Gene giriş yapıyor hocam denedim
  • 17-02-2020, 09:00:59
    #4
    2 Faktörlüyü nasıl aşıyorlar ? :S
  • 17-02-2020, 09:04:23
    #5
    İnanın 3 gündür bunun şokundayım. Bir kere aştılar artık sadece şifreyi kırıp direk giriş yapabiliyorlar. O yüzden ne yaparsam tekrar o cihazlar birdaha girdiğinde otomatik olarak giremez? lütfen bilenler yardım etsin
  • 17-02-2020, 09:06:24
    #6
    Platin üye
    Aynı dert bende de var takipteyim
  • 17-02-2020, 09:10:08
    #7
    kimlik doğrulama ile yap . r10 da'da aynı sistem var 2.adımlı giriş doğrulaması diye geçiyor. google'nin bir uygulaması onuda aşamazlar herhalde
  • 17-02-2020, 09:11:52
    #8
    GunaydinMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kimlik doğrulama ile yap . r10 da'da aynı sistem var 2.adımlı giriş doğrulaması diye geçiyor. google'nin bir uygulaması onuda aşamazlar herhalde
    Nasıl yapabilirim? Numara ile ve duo mobıle ıle dogrulamalar var ıkısıde acık
  • 17-02-2020, 09:26:45
    #9
    Hesabın mailine giriyorlar, öncelikle mailinizin şifresini değişin ve onada authenticator ile 2 adımlı kimlik doğrulama koyun.