İnanın 3 gündür bunun şokundayım. Bir kere aştılar artık sadece şifreyi kırıp direk giriş yapabiliyorlar. O yüzden ne yaparsam tekrar o cihazlar birdaha girdiğinde otomatik olarak giremez? lütfen bilenler yardım etsin