• 17-10-2019, 22:08:31
    #1
    Satildi
  • 17-10-2019, 22:22:33
    #2
    Kullanici adi PM alabilir miyim?
  • 17-10-2019, 22:24:40
    #3
    ikizlermedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanici adi PM alabilir miyim?
    Dönüş yapıldı
  • 17-10-2019, 22:28:01
    #4
    GT7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı Satışlar kardeşim
    Bu piyasada bu fiyata böyle hesap bulmak zordur üstelik 2013 olması çok iyi
  • 17-10-2019, 22:35:30
    #5
    Kullanıcı adı pm lütfen
  • 17-10-2019, 22:36:02
    #6
    Detaylı pm ve sayfa adı lutfen
  • 17-10-2019, 22:57:42
    #7
    Herkese dönüş yapılmistir
  • 18-10-2019, 00:17:02
    #8
    1K Bot takipçi 10 Tl civarlarında dolaşan bu dönemde
    2013 yılına ait 105k hesap hemde bu fiyata cidden kaçırılmaması gereken bir fırsat alıcı kişiye şimdiden hayırlı olsun
  • 18-10-2019, 00:20:11
    #9
    Pm alabilir miyim hocam.