• 20-08-2019, 12:01:34
    #1
    Selam arkadaslar Koskoca r10 da yorum beğeni paneli sağlayabilecek arkadas yok mu 1 aylık bayilik almak istiyorum 1-5k arası beğeni atan varsa özelden yazın sınırsız işlem veya günlük 50 işlem hakkı olabilir
  • 20-08-2019, 12:36:44
    #2
    R10 +like hizmeti ve satış konularına yorum hizmeti satıyorum hocam. İlgilenirseniz PM atın.

    (Mizah amaçlıdır.)
  • 20-08-2019, 12:38:37
    #3
    Bildirim gelince heyecanlanmıstım 😄
  • 20-08-2019, 12:44:33
    #4
    Üyeliği durduruldu
    latiftr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bildirim gelince heyecanlanmıstım 😄
    Yakında satışını sağlayacağım hocam mesajim burdan dursun dönerim size. Lazimsa alırsınız data biriktiriyorum suan.
  • 20-08-2019, 13:11:55
    #5
    Tamam hocam