Sorunsuz oto beğeni arıyorum - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sorunsuz oto beğeni arıyorum
14
●
421
R10.net
Sosyal Medya
Instagram
Sorunsuz oto beğeni arıyorum
1
2
07-07-2019, 19:14:03
#10
turanerbas
sarabayi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
birisi beni aniyor galiba burda
sorunsuz oto likem var yanlız hepsı çinli ve edenozlyalı kişiler 3500 e kadar oto like var pmden ulaşabilirisniz.
fiyatlar içinde :
sarabayi.com
bakabilirisniz iade garantisi 5 dk ıcınnde baslar.
AmazingMedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhabalar,
%100 Türk oto beğeni hizmetimiz mevcut. Aylık paylaşım hakkı 50 gönderi ile sınırlıdır ve 0/60 DK arasında gönderim yapmaktadır.
Fiyatları yüksektir, şu anki şartlar altında 50/60/70 TL'ye 1K oto beğeni bulunamaz maalesef.
www.sosyaldanisman.com
WhatsApp numaramız: 0 (212) 909 03 95
Fiyatlarınız arayışıma göre fazlasıyla yüksek. Teşekkür ederim
07-07-2019, 19:31:29
#11
sarabayi
iyi kalite ucuz olmuyor malesef hem güncellemden etkilenmesin diyorsun hem ucuz o biraz zor
07-07-2019, 19:39:35
#12
turanerbas
sarabayi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iyi kalite ucuz olmuyor malesef hem güncellemden etkilenmesin diyorsun hem ucuz o biraz zor
Ben yıllardır bu işin içindeyim sizi güncellemelerden sonra görmeye başladım. Krizde ortaya çıkıyorsunuz sanırım. Fiyatlarınız pahalının pahalısı gerçekten.
07-07-2019, 20:15:46
#13
sarabayi
kriz bitsin bu fiyatlar olucak görürüsnüz herkeste saglam data kalmadi kım werecek artık 1 k 50 tl görelim
07-07-2019, 20:32:00
#14
Erdemika
İhtiyacı olan arkadaşlarımız bana ulaşabilirler pm üzerinden yardımcı oluruz.
07-07-2019, 22:58:22
#15
turanerbas
Erdemika adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İhtiyacı olan arkadaşlarımız bana ulaşabilirler pm üzerinden yardımcı oluruz.
pm atıldı.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler