• 24-05-2019, 13:34:09
    #1
    Merhaba;

    300K Bot hesap ne kadar eder ?
  • 24-05-2019, 13:35:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    1200TL Taban fiyat hocam.
  • 24-05-2019, 13:37:41
    #3
    sReborn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1200TL Taban fiyat hocam.
    Yorumunuz için teşekkürler hocam
  • 24-05-2019, 13:46:05
    #4
    siz bot hesap mı satıyorsunuz bot takipçi mi? yanlış anlamadıysam bot hesap satıyorsunuz.

    bot hesap satışı için bir alt limit yok. forumda canlı data satışı yasaktı diye hatırlıyorum ,bot için durum nedir bilmiyorum.
  • 24-05-2019, 13:47:04
    #5
    BoraBozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz bot hesap mı satıyorsunuz bot takipçi mi? yanlış anlamadıysam bot hesap satıyorsunuz.

    bot hesap satışı için bir alt limit yok. forumda canlı data satışı yasaktı diye hatırlıyorum ,bot için durum nedir bilmiyorum.
    Bot hesap hocam elimde mevcut fiyat araştırması yapıyorum ona göre satıcam
  • 24-05-2019, 13:48:25
    #6
    Paneller ile satılan hesapların satışı yasak namlı
    Yeni kural eklendi sürekli satılıyor diye
  • 24-05-2019, 13:49:06
    #7
    ultibil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paneller ile satılan hesapların satışı yasak namlı
    Yeni kural eklendi sürekli satılıyor diye
    Onu bilmiyordum bi bakayım sağolasın
  • 24-05-2019, 13:49:11
    #8
    Angaraliaga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bot hesap hocam elimde mevcut fiyat araştırması yapıyorum ona göre satıcam
    parça parça satmak isterseniz bir miktar alabilirim hemen
  • 24-05-2019, 13:51:45
    #9
    BoraBozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    parça parça satmak isterseniz bir miktar alabilirim hemen
    o nasıl oluyor hocam takipci mi istiyorsunuz