• 14-03-2019, 00:56:57
    #1
    arkadaşlar biliyorsunuz ki yılın başından beri etkileşimler düşmüştü, artık gönderiler keşfete düşmez hale gelmişti. umarım bu sorunları çözerken çok ihtimali olmasa da ona da el atarlar
  • 14-03-2019, 01:06:23
    #2
    Emin ol daha da kötü olacak. Milleti ücretli reklam verdirmeye teşvik için. En büyük örneği Facebook.
  • 14-03-2019, 01:09:41
    #3
    saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emin ol daha da kötü olacak. Milleti ücretli reklam verdirmeye teşvik için. En büyük örneği Facebook.
    orası öyle tabi ama facebookta yaptıkları onlara bir ders olmadı galiba. erişimleri düşürdüler. daha sonralarda insanlarla mesajlaşabilmek için messenger'i indirtmeye zorladılar. daha sonra sayfaları yönetmek için sayfa yöneticisine. instagram da öyle olacak gibi duruyor. instagram dmlerini ayrı bir uygulamaya ayırdılar ama şu an için zorunlu değil. igtv de öyle. şu an herkes youtubeye kaçıyor ama çoğu içerik üreticisinin gerekli ekipmanlar için imkanı yok, şu an için en mantıklısı youtubeye geçmek gibi olacak. bu durumu ne zaman farkedecekler acaba. vine'nin sonu da içerik üreticilerini elinde tutamadıklarından dolayı olmuştu.