• 11-12-2018, 01:25:25
    #19
    aşağıdaki şekillere benzer 12 farklı tasarım var bendede


    https://www.instagram.com/p/Bq1S0NKA..._web_copy_link


    https://www.instagram.com/p/Bq0NATrg..._web_copy_link
  • 11-12-2018, 09:05:45
    #20
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    After effects ve hayal gücü hocam

    Karaoke tarzı yazı şablonunu seri hale getirmeye çalışıyorum. Yani tek tek uğraşmak yerine metni girip geri kalan kısmı ufak ayarlara bırakmayı düşünüyorum. Yapabilirsem tam otomatik bir şablon gelecek
    Tek yapılması gereken "foto değiş" kısmına foto "söz değiştir" kısmına sözleri girmek.
    ben onu o şekilde yapıyorum. text i yazıp after efectts ile içine atıyorsun. tabi saniyelerini belirlemen gerekli text e



    SlyFox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin kullandıklarınız hazır tasarım hocam. hatta bu tasarımların story halleride mevcut
  • 11-12-2018, 09:09:42
    #21
    serdardulger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben onu o şekilde yapıyorum. text i yazıp after efectts ile içine atıyorsun. tabi saniyelerini belirlemen gerekli text e
    Sıkıntı orada zaten hocam Ben onu seri hale getirip scripte dökmeye çalışıyorum.
  • 11-12-2018, 09:13:00
    #22
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıkıntı orada zaten hocam Ben onu seri hale getirip scripte dökmeye çalışıyorum.
    sana daha hızlı bir yol söyleyeyim. After effects ile tasarladın. text i en hızlı camtasia ile yazarsın. istersen dene
  • 11-12-2018, 09:16:47
    #23
    serdardulger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sana daha hızlı bir yol söyleyeyim. After effects ile tasarladın. text i en hızlı camtasia ile yazarsın. istersen dene
    Text yazdırmayı kastetmiyorum hocam; After, premier en kötü edius varken camtasia'yı program sayıp kurmam bile
    Karaoke tarzı yazıların içini doldurmayı kastediyorum. Tek tek uğraşılırsa daha prof işler çıkacaktır sanatçının nağmelerine göre fakat amaç hız olduğu için en azından şarkı sözü olarak kaliteden ödün verip tekdüze yapılabilir.
  • 11-12-2018, 09:19:26
    #24
    ben öye yapıyordum. malum after effects in render hızı yavaş sonra camtasia da denedim daha verimli oldu.