(YARDIM) İnstagram Otomatik Mesaj
3
●1.029
- 25-11-2018, 10:37:57Hocam merhaba,
Öncelike büyük ve kalın yazmanıza gerek yok, bildiğim kadarıyla da bu şekil yazı biçimi forumda yasak. (Hepsinin bu şekilde yazılması)
@Hermaphros; Gökhan hocamın yazmış olduğu program tavsiyemdir. - 25-11-2018, 12:59:50InstamPro ile gelismis arayuzu ve ozellikleri ve kullanim kolayligi ile tam ihtiyacinizi fazlasiyla karsilamaktadir .LaxBeGaSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
www.instampro.com ziyaret ediniz
SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi