ArisToteLes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam fiyatı nedir hesabın bot vs olayı var mı
Bot vs beğeni kullanılmadı. 1 sene önce açtım. Reklam alıyordum reklamı kestim şuan. Hesap gizliydi yeni açık yaptım. Bilen bilir formdan hesabımı.