düşer hocam, bot sayfada kalmıyor. 30k'da max kalacak en 7 8 k o da en fazlası yani. Daha önce bir kaç hesaba attım, illaki düşüyor sürekli. Bot atmak zararlı ancak görüntü amaçlı mecbur tabii ki atılıyor. Destekleyeceğin büyük sayfa ya da sayfaların yok ise.
Panellerin geneli Android ile tasarlanmış, ve o sebepten düşüyor olabilirler.
ve en iyi çalışıyor denen instaweb bile çamur bu yapıda.
benim merak ettigim 100k 200k kullanıcıları atacak proxy yi nereden buluyorlar